Přijmeme referentku do podatelny a sekretariátu úřadu městské části
Chcete se kromě zajištění podatelny podílet na organizování veřejných, kulturních a společenských akcí a rádi komunikujete s lidmi? Pak Vás rádi přijmeme do sekretariátu úřadu městské části.
Jedná se o zástup pracovnice na rodičovské dovolené na minimálně poloviční pracovní úvazek (výši pracovníku úvazku je možné stanovit dohodou). Možné je také domluvit rozvržení pracovní doby v týdnu.
Platové podmínky - základní plat v 7. platové třídě 18 680 Kč až 27 260 Kč podle započitatelné praxe, osobní příplatek po zkušební době ( do výše 6 000 Kč), momořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků.
Nabízíme práci v přátelském kolektivu, pět týdnů dovolené, příspěvek na stravování formou stravenek, příspěvek na dovolenou, možnost zvyšování kvalifikace a další zaměstnanecké benefity.
Požadujeme střední vzdělání s maturitní zkouškou, dobré komunikační a organizační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, velmi dobrá znalost práce na PC (WORD, EXCEL, OUTLOOK, Internet, PowerPoint), samostatnost, spolehlivost, pečlivost, ochota, příjemné vystupování, časová flexibilita. Velmi vítaná je znalost elektronické spisové služby a angličtiny. Nástup možný od 1. 10. 2023 nebo dohodou.
Bližší informace vám podá Ing. Irena Marková, tel. 284691121, e-mail markova@mctroja.cz nebo je naleznete na www.mctroja.cz.
Ing. Irena Marková, tajemnice ÚMČ Praha-Troja
Publikováno: 01.09.2023