ÚMČ přijme referentku evidence obyvatel
Chcete pracovat v příjemném kolektivu na úřadě městské části a máte požadovanou odbornost - přihlašte se do výběrového řízení na pozici referentky evidence obyvatel a voleb.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Městská část Praha –Troja - Úřad městské části Praha-Troja
zastoupené tajemnicí Úřadu městské části Praha – Troja
vyhlašuje dne 25. května 2023 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
referent/referentka evidence obyvatel a voleb
Sjednaný druh práce: referent/ referentka evidence obyvatel a voleb
Místo výkonu práce: Praha – Troja
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 81, struktura platu: základní plat v 8. PT (20.130 Kč až 29.520 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše 8.000 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků.
Stručná náplň práce
- plnění povinností stanovených městské části (ohlašovně) pro agendu úředních dokladů a evidence obyvatel
- výkon státní správy v agendách voleb do zastupitelstev a do Parlamentu ČR
- zabezpečení úkolů městské části při provádění celostátního referenda, dílčí práce při organizačně technickém zajištění místního referenda
- zabezpečení úkolů městské části v agendě sčítání lidu, domů a bytů
- agenda vidimace a legalizace
- agenda CzechPoint
- příprava podkladů k jednání Redakční rady časopisu TROJA a Komise sociální a zdravotní
- vyřízení podnětů a oznámení občanů na svém úseku
- konzultační a poradenská činnost
- další úkoly uložené starostou a tajemnicí
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů 1:
- fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
- občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost2
Další předpoklady pro výkon práce
prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle § 21 zák. č. 312/2002 Sb. při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů. Pokud uchazeč zkoušku nemá, je nutné ji vykonat do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Další požadavky:
- znalost zákona zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), v platném znění
- znalost vyhlášky č. 296/2004 Sb., kterou se provádí zákon o evidenci obyvatel a kterou se mění vyhláška č. 177/2000 Sb., kterou se provádí zákon o evidenci obyvatel, zákon o občanských průkazech a zákon o cestovních dokladech, v platném znění
- orientační znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů a obecně závazné vyhlášky č. 55/2000 Sb. hl. m. Prahy, kterou se vydává Statut hl. m. Prahy, v platném znění
- znalost zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, v platném znění
- znalost principů a fungování veřejné správy
- velmi dobrá znalost práce s výpočetní technikou (WORD, EXCEL, Internet)
- výhodou znalost anglického jazyka
Osobnostní předpoklady:
- preciznost, zodpovědnost a samostatnost
- komunikační dovednosti, vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
- ochota dále se vzdělávat
Nabízíme
• pružnou pracovní dobu
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou
- příspěvek na stravování formou stravenek
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na dovolenou
- podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
- příspěvek na rekreaci dětí zaměstnanců v době letních prázdnin
- pracoviště s dobrou dostupností do centra Prahy
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení:
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitosti podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, jsou:
- jméno a příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- datum a podpis
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, nutno připojit:
- strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 30. 6. 2023 v podatelně Úřadu městské části na adrese:
Úřad městské části Praha-Troja
k rukám Ing. Ireny Markové
Trojská 96/230, 171 00 Praha 7-Troja
Na obálku prosím uveďte: „NEOTEVÍRAT - Výběrové řízení – referent/referentka evidence obyvatel“
Kontakt: Telefon 284691121, e-mail markova@mctroja.cz
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky Městské části Praha-Troja: 9qsbzvx. Do předmětu v datové zprávě prosím uveďte: tajemnici úřadu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení referent/referentka evidence obyvatel.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Ing. Irena Marková
tajemnice ÚMČ Praha-Troja
1 V platové třídě podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
2 Podle § 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů se za bezúhonnou pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena.
3 Přihláškou se rozumí samostatný doklad. Úplnost přihlášky a požadovaných příloh je podmínkou pro uzavření pracovního poměru úředníka / úřednice a jmenování do funkce vedoucího úředníka / vedoucí úřednice. Podle § 9 odst.6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je Městská část Praha-Troja. Náležitosti přihlášky jsou povinně poskytovanými údaji v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Osobní údaje poskytnuté nad rámec tohoto zákona slouží jen pro snadnější komunikaci s uchazeči v rámci daného výběrového řízení.
Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům personálního odboru a členům výběrové komise. Po skončení výběrového řízení budou neúspěšnému uchazeči/uchazečce vráceny přílohy zaslané s přihláškou do výběrového řízení. Přihláška do výběrového řízení spolu se závěrečnou zprávou výběrové komise bude v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, uchována u správce po dobu 3 let, po jejím uplynutí dojde ke skartaci těchto dokumentů, nevznikne-li mezitím jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů. V souladu s ustanoveními obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) máte právo na přístup ke svým osobním údajům zpracovávaných správcem a k informacím o jejich zpracovávání, popř. můžete požadovat jejich kopie (čl. 15); máte právo požadovat opravu nepřesných osobních údajů (čl. 16); právo na výmaz, pokud již pominul účel zpracování, pokud vznesete námitky proti zpracování, nebo pokud byly osobní údaje zpracovávány
protiprávně (čl. 17); dále máte právo na omezení zpracování těchto údajů (čl. 18); a právo vznést námitku u správce ohledně zpracovávání svých osobních údajů (čl. 21). Správce má pověřence pro ochranu osobních údajů, jehož kontaktní údaj poverenecgdpr@praha.eu. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů, na který se také můžete obrátit se stížností.
Podle § 16 odst. 3, 4 a 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nesmí být úředník členem řídícího, dozorčího nebo kontrolního orgánu právnické osoby, jejímž předmětem činnosti je podnikání. Jinou výdělečnou činnost může úředník vykonávat (až na zákonem stanovené výjimky) jen s předchozím písemným souhlasem zaměstnavatel.
Publikováno: 03.05.2023