Provozní doba úřadu v období Vánoc a Nového roku
Vážení občané,
jak se již stalo tradicí, chtěla bych Vás včas informovat o tom, jak bude pro Vás otevřen Úřad městské části Praha – Troja okolo vánočních svátků a Nového roku. Všechna oddělení úřadu budou fungovat standardně do 23. 12. 2013, pouze již některý referent může čerpat dovolenou. V době od 27. 12. 2013 dochází k určitému omezení, jak je uvedeno níže, proto bych Vás chtěla požádat, abyste pokud možno nenechávali vyřízení záležitostí až ke konci roku.
Pokladna bude pro veřejnost naposledy otevřena 23. 12. 2013 do 17.00 hod.
Jedná se převážně o úhrady nájemného, rekreačních a ubytovacích poplatků, úhradu poplatků ze psů, poplatků za zábor veřejného prostranství a pod..
Bezhotovostní platby a úhrada v hotovosti na přepážkách bank na účet městské části jsou dle dispozic jednotlivých bank možné do konce roku.
Ověřovat podpisy a listiny budeme naposledy také v pondělí 23. 12. 2013 do 17.00 hod.. V ostatních pracovních dnech do konce roku můžete využít služeb České pošty s. p. nebo Úřadu městské části Praha 7.
Podatelna úřadu bude do 23. 12. 2013 otevřena v normálních úředních hodinách,
ve dnech od 27. 12. 2013 podle následujícího rozpisu:
27. 12. 2013 úřad bude uzavřen, čerpání dovolené
30. 12. 2013 8-15
31. 12. 2013 8-12
Vzhledem k čerpání dovolené jednotlivými zaměstnanci úřadu bych Vás chtěla požádat, abyste si návštěvu na úřadě mimo podatelny ve dnech 30. 12. a 31. 12. 2013 předem domluvili s jednotlivými úředníky.
Děkuji za pochopení a přeji všem příjemné prožití vánočních svátků a mnoho úspěchů v novém roce.
Ing. Irena Marková, tajemnice ÚMČ Praha-Troja
Publikováno: 04.12.2013