Administrativní pracovník/pracovnice - volné pracovní místo v sekretariátu úřadu městské části
Městská část Praha -Troja
Úřad městské části Praha-Troja
zastoupené tajemnicí Úřadu městské části Praha - Troja
obsazuje volné pracovní místo
administrativní pracovník/pracovnice, asistent/asistentka
Pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou po dobu mateřské/rodičovské dovolené stávající zaměstnankyně. Plný pracovní úvazek. Termín nástupu 15. dubna 2016 nebo dle dohody.
Sjednaný druh práce: administrativa, spisová služba a organizační činnosti na úseku samosprávy
Místo výkonu práce: Praha - Troja
Platová třída: 7*
Předpoklady pro výkon práce:
-
fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
-
občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
-
způsobilost k právním úkonům,
-
bezúhonnost
Požadované vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné vzdělání
Další požadavky
- zkušenosti s obsluhou datové schránky a elektronické spisovny
-
dobré komunikační a organizační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu)
-
velmi dobrá znalost práce na PC (WORD, EXCEL, OUTLOOK, Internet, PowerPoint)
-
znalost jednoho světového jazyka
-
samostatnost, spolehlivost, pečlivost, ochota, příjemné vystupování
-
časová flexibilita
-
bezúhonnost, loajalita k zaměstnavateli
Výhodou
-
praxe ve veřejné správě, znalost zákona o hl.m. Praze
-
zkušenosti s organizováním kulturních a veřejných akcí
-
praxe na obdobné pozici
-
řidičský průkaz skupiny B
Charakteristika práce
-
komplexní zajišťování spisové služby (vč. činnosti podatelny a výpravny, obsluha datové schránky)
-
vedení úřední desky vč. elektronické
-
vydávání výpisů z informačních systémů (Czech point, ISZR)
-
zajišťování agendy zastupitelstva městské části (příprava podkladů pro jednání, zpracování zápisů)
-
spoluorganizace a koordinace programu jednání starosty, místostarosty a tajemnice
-
administrativní úkony v gesci kanceláře starosty a tajemnice
-
organizace kulturních a veřejných akcí
-
spolupráce s Redakční radou časopisu TROJA
-
plnění dalších úkolů uložených starostou a tejemnicí
Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:
-
jméno, příjmení a titul uchazeče
-
datum a místo narození uchazeče
-
státní příslušnost uchazeče
-
místo trvalého pobytu uchazeče
-
telefonní kontakt a e-mail uchazeče
-
datum a podpis uchazeče
Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce:
-
profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se charakteristiky práce
-
ověřená kopie dokladů o vzdělání
-
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
-
kopie případných osvědčení o absolvování dalšího vzdělávání a kurzů
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru. Všichni uchazeči budou informováni prostřednictvím elektronické pošty o dalším postupu.
Pracovní místo není vhodné pro osobu se změněnou pracovní schopností.
Přihlášku je možno doručit osobně nebo poštou nejpozději do 29. dubna 2016 do 13 hodin do podatelny Úřadu městské části na adrese:
Úřad městské části Praha-Troja
k rukám Ing. Ireny Markové
Trojská 96/230, 171 00 Praha 7-Troja
nebo případně elektronicky na e-mail markova@mctroja.cz (a následně v listinné podobě doručit nejpozději na začátku ústního pohovoru).
Obálku výrazně označit slovy „Administrativní pracovník/pracovnice – Neotevírat“.
Na přihlášky doručené po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Bližší informace: Ing. Irena Marková, tel. 284691121, e-mail markova@mctroja.cz
* v platové třídě podle zákona. 262/2006 Sb., zákoníku práce a podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
V Praze dne 22. 2. 2016
Ing. Irena Marková
tajemnice ÚMČ Praha-Troja
Soubory ke stažení
Publikováno: 14.03.2016